اجتماعی
تاکنون بالغ بر ۱۵۵ نفر از هموطنان به تب دنگی مبتلا شدهاند.
تاکنون بالغ بر ۱۵۵ نفر از هموطنان به تب دنگی مبتلا شدهاند.
به گزارش صبح ساحل، در ماههای گذشته شاهد شیوع بیماری تب دنگی در برخی استانهای کشور بودهایم.
براساس گزارش وزارت بهداشت از وضعیت شیوع بیماری تب دنگی در کشور، از ابتدای سال 1403 تا تاریخ 17 مرداد ماه بالغ بر 155 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.
مطابق بررسی اپیدمیولوژیکی انجام شده برای بیماران، اکثریت موارد تشخیص داده شده سابقه سفر به کشور امارات متحده عربی داشته و در این کشور به بیماری مبتلا شدهاند. 131 مورد سابقه سفر به کشور امارات، هفت مورد سابقه سفر به پاکستان، یک مورد سابقه سفر به عمان و یک مورد سابقه سفر به کشور بنین (غرب آفریقا) داشتهاند. 15 بیمار بدون سابقه سفر به خارج از کشور هستند که 11 مورد در شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان و 4 مورد در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان تشخیص داده شدهاند و انتقال محلی محسوب میشوند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
کیپورد به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد!
آمادهباش سراسری در صنعت برق
احراز هویت خریداران طلا و سکه الزامی شد
معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است
حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان
شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزبالله از خاک لبنان عقبنشینی میکنیم
آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و دهها هزار مفقود
فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید