13

مهر

1403


ورزشی

22 مرداد 1403 11:36 0 کامنت

شهرستان بندرعباس در فصل جاری با حضور جمعی از مسئولان ورزشی و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده  برگزار شد.

 
به گزارش صبح ساحل، قرعه کشی لیگ های برتر و دسته یک با حضور اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال هرمزگان،  محمد احمدی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس،  اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال شهرستان و نمایندگان تیم ها در سالن  فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.
در این مراسم محمد احمدی زاده ، رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس با ابراز خرسندی از حضور تیم‌های مختلف و سطح بالای کیفی رقابت‌ها ، تأکید کرد که لیگ امسال با رعایت کامل اصول اخلاقی و انضباطی برگزار خواهد شد.
در ادامه ، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت این مسابقات در رشد و توسعه فوتبال شهرستان و شناسایی استعدادهای جوان اشاره کرد و از همکاری و تلاش‌های تمامی تیم‌ها قدردانی نمود.
در حاشیه این مراسم و در گرامیداشت روز خبرنگار ، به پاس خدمات ارزشمند و بی‌دریغ دو چهره پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگاری ورزشی استان هرمزگان ، حسین نارنجی نسب و محمود رئیسی که سال‌ها با قلم خود به توسعه و پوشش اخبار ورزشی استان کمک شایانی کرده‌اند ، تجلیل به عمل آمد.‌
در پایان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و دسته یک شهرستان بندرعباس برگزار شد.
لیگ برتر با  شرکت ۱۰  تیم در یک گروه به صورت یک بازی میهمان و یک بازی میزبان از تاریخ اول آبان ماه شروع خواهد شد و پس از ۹ هفته رقابت تیم قهرمان مشخص و به عنوان نماینده شهرستان راهی مسابقات استانی  خواهد شد. در لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس تیم های ستارگان مهرداد، تحاد اوز ، یاران جوان شمیل ،  پالایش نفت بندرعباس،  نفت ستاره خلیج فارس، شهید کهوری ، نور پاقلاتان، شهدای قائم بندرعباس ، فولاد نوین و نخل گربند با هم رقابت می کنند.
لیگ دسته یک شهرستان بندرعباس با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود.  سوت آغاز این مسابقات  اول مهرماه به صدا در خواهد آمد.
بعد از بازی های گروهی از هر گروه دو تیم صعود می کنند  و به صورت ضربدری با هم بازی می کنند تا تیم قهرمان مشخص شود.
اروندبندرعباس ، وحدت زمین سنگ، وحدت قلعه پاقلاتان بالا ، امان هرمزگان ، اتحاد سرخنگی ، منتخب قلات بالا ، وحدت قله قاضی و نیوسایپا بندرعباس در گروه اول و در گروه دوم تیم های آبفا بندرعباس ، تنگه هرمز ، منتخب شهرو ، همای چاهو ،  زاهد نوین چاهو ، نگین هفت ستاره حسن لنگی ، ذوالفقار بالولی  و وحدت جمال احمد با هم رقابت می کنند.

دیدگاه ها (0)
img