استخدامی ها
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی بهورز،تعداد ۳۴ نفر از افراد واجدشرایط را در سال جاری به منظور انجام خدمت در خانه های بهداشت مورد نیاز خود،از طریق برگزاری آزمون کتبی،مصاحبه و انجام مراحل گزینش و همچنین طی نمودن دوره آموزش بهورزی استخدام نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مراجعه نمایید.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
کیپورد به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد!
آمادهباش سراسری در صنعت برق
احراز هویت خریداران طلا و سکه الزامی شد
معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است
حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان
شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزبالله از خاک لبنان عقبنشینی میکنیم
آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و دهها هزار مفقود
فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد