14

مهر

1403


اجتماعی

06 شهریور 1403 20:42 0 کامنت

کلنگ احداث پارک شهدای پشت شهر بندرعباس با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار بندرعباس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه ۴ جمعی از مسئولان، شهروندان و خبرنگاران برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، شهردار بندرعباس در این آئین با گرامیداشت هفته دولت گفت: از پروژه‌های مهم شهرداری در هفته دولت، می‌توان به کلنگ زنی پارک شهدای پشت شهر، باشگاه ورزشی در شهرک سعادت آباد، پارک اسلام آباد و سالن ورزشی بانوان در بلوار سوم خرداد اشاره کرد.

مهدی نوبانی با تاکید بر اهمیت این پروژه ها افزود: یکی از پروژه های مهم ما در این هفته، کلنگ زنی پارک شهدای پشت شهر است که در نزدیکی ساحل واقع شده و یکی از پارکهای زیبای شهر خواهدشد.

نوبانی اعلام کرد: اعتبار این پروژه ۵ میلیارد تومان است و با مساحت ۴۴۰۰ متر مربع تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این پارک زیبا را در موعد مقرر به مردم نجیب بندر عباس و محله پشت شهر تقدیم کنیم.


عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: پارک شهدای پشت شهر هدیه ای به مردم بندرعباس و محله پشت شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: با پیگیری های شهرداری ، شورای اسلامی شهر بندرعباس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خصوص دکتر فتاح که به بندرعباس آمدند و این محل را بازدید کردند این پارک به مردم شهر بندرعباس هدیه می شود.
عباسی افزود: کلنگ زنی این پروژه امروز انجام شد و قرار است تا دهه فجر به بهره برداری تا مردم بتوانند از آن بهره و لذت ببرند.

عباسی تاکید کرد: همیشه گفته ام که باید کارها و خدمات را به صورتی انجام دهیم که مردم راضی باشند.

سامیه طهورنیان پارک  پشت شهر بندرعباس نوبانی

سامیه طهورنیان پارک  پشت شهر بندرعباس نوبانی

دیدگاه ها (0)
img