رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

پرداخت مطالبات کارکنان نظام سلامت آغاز شد


نویسنده: معصومه نعمتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز فرآیند پرداخت معوقات مطالبات کارکنان نظام سلامت استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر غلامعلی جاودان با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌ها و مساعدت‌های ویژه‌ای که از سوی وزارت بهداشت و دستور مستقیم رییس جمهور صورت گرفته، به زودی پرداخت مطالبات مختلف پرسنل حوزه سلامت، اعم از پرستاران و سایر گروه‌های فنی و تخصصی آغاز خواهد شد. 
 
وی تصریح کرد: به طور مستمر پیگیر جذب منابع مالی مربوط به معوقات مطالبات کارکنان نظام سلامت هستیم و به محض تامین مالی مربوط به هر ماه در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت این اقدام افزود: این پرداخت‌ها نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت معیشتی و افزایش انگیزه کارکنان حوزه سلامت دارد که با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در شرایط سخت اخیر، بسیار ضروری و شایسته است. 
 
وی تأکید کرد: پرداخت این مطالبات، نشانه‌ای از توجه دولت به تلاش‌های کارکنان نظام سلامت و اهمیت بالای حوزه سلامت در سیاست‌های کلان کشور است.
گفتنی است که اعتراضات پرستاران از استان البرز و شهر کرج آغاز شد و به ۵۰شهر کشور از جمله شیراز و مشهد، بندرعباس و ... رسید. به دنبال این اعتراضات محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمع مطالبات پرستاران حدود ۷.۵ همت است که مصوب شده تمام حق و حقوق و مطالباتشان در اسرع وقت پرداخت شود.  
همچنین وی ششم شهریورماه اعلام کرد: بخش اول مطالبات به‌حق پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است؛ روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در اسرع وقت، این مطالبات پرستاران را پرداخت کنند.
منتظر تایید: 9
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها