اغفال مال‌باختگان با وعده انرژی‌های ماورایی؛

سارق طلا در کیش دستگیر شد



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری یک سارق طلا و جواهر در جزیره کیش خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ «علی اصغر جمالی» و در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام سرقت از منزل مسکونی وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته که به تنهایی در منزل مسکونی خود سکونت داشت، چندی قبل با فرد جوانی آشنا می‌شود و این فرد چندین مرتبه به بهانه اینکه دارای توانایی‌های خارق العاده‌ای است و می‌تواند از طریق انرژی‌های ماورایی اقداماتی برایش انجام دهد، او را اغفال می کند و از این طریق وارد منزل می شود.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش اضافه کرد: سارق پس از شناسایی محل نگهداری طلا و اموال با ارزش، در یکی از مراجعاتش، مالباخته را با بهانه‌ای از محل نگهداری طلا و جواهر دور می‌کند و به این ترتیب آن‌ها را به سرقت می‌برد.

 

احتمال افزایش مالباختگان

وی با بیان اینکه کارگاهان با اقدامات پلیسی، متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، گفت: متهم با شیوه و شگردهای مختلف از افراد دیگری نیز سرقت کرده است از این رو مالباخته دیگری نیز شناسایی شد و سارق به ناچار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ جمالی اظهارکرد: سارق تاکنون به سرقت‌هایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و احتمال می‌رود تعداد مالباختگان افزایش یابد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه کیشوندان از نمایش طلا، جواهر و اشیاء ارزشمند خود برای افراد ناشناس بپرهیزند، بیان کرد: اعتماد به افراد ناشناس و اجازه حضور و تردد آنان به محل سکونت ممکن است عواقب خطرناکی به همراه داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها