بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف یک میلیون و ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش پانزده میلیارد ریال در این شهرستان مرزی خبر داد. 

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، به‌دنبال دریافت گزارش مردمی منبی بر تردد یک دستگاه خودروی حامل سیگار قاچاق در محور ساحل جنوبی این جزیره بین شهر سوزا و جزیره ناز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی قشم پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت گزارش دریافتی با هماهنگی قضایی اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور یادشده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری خودروی تویوتای مورد استفاده قاچاقچیان را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۰۴ کارتن سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تاکید کرد: پلیس این شهرستان مرزی با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می زند به شدت برخورد کرده و از قشموندان انتظار می رود در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها