13

مهر

1403


اقتصادی

اجتماعی

18 شهریور 1403 12:18 0 کامنت

.محمد پاکار، رییس اتاق تعاون استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی اتاق تعاون استان و جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

محمد پاکار، رییس اتاق تعاون استان هرمزگان در خصوص این تفاهم نامه گفت: در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی فی مابین به منظور بهره ­مندی از امکانات، توانمندی­های علمی و تخصصی برای ارتقای سطح دانش و تخصص بخش تعاون هرمزگان در زمینه های مختلف، این تفاهم­ نامه بین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان منعقد شد.

   

وی در خصوص موضوع تفاهم نامه گفت: تعامل و همکاری­های مشترک در زمینه­ های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی بین جهاد دانشگاهی و اتاق تعاون استان هرمزگان و استفاده از تخصص و توانمندیهای علمی و امکانات بر اساس اهداف و نیازمندی های طرفین از موضع اصلی این تفاهم است. 

محمد پاکار، رییس اتاق تعاون استان هرمزگان  در رابطه با محور های همکاری این تفاهم‌نامه اظهار داشت: برگزاری همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها و کارگاههای آموزشی ، فرهنگی و اشتغال مورد نیاز اتاق تعاون استان هرمزگان، طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی و کارگاه های آموزشی مشترک حوزه تعاون جهت توانمندسازی و مهارت افزایی در زمینه های تخصصی و عمومی استارتاپ ها و تعاونی های دانش بنیان همکاری و مشارکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی مورد توافق طرفین از جمله محورهای اصلی دو طرف است. 

محمد پاکار به جزییات این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: از طرف اتاق تعاون و جهاد دانشگاهی یک نفر به عنوان نماینده طرفین تفاهم نامه تعیین می­ شوند. همچنین  برای تحقق همکاری و اجرای مفاد تفاهم نامه نمایندگان طرفین، کارگروه مشترکی با عضویت متخصصین و کارشناسان مربوطه جهت برنامه ­ریزی و هماهنگی­ های لازم تعیین می­ شوند.

 رییس اتاق تعاون استان هرمزگان زمان اجرای تفاهم نامه را 3 سال اعلام کرد و افزود:  ادامه فعالیت یا بازنگری، اصلاح و تغییرات در مفاد آن بنا به پیشنهاد کارگروه و با توافق بالاترین مقام طرفین خواهد بود. ضمناً در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. این تفاهم ­نامه شامل 6 ماده می باشد که در 2 نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسیده است و هر کدام حکم واحد را دارند.

  

 

دیدگاه ها (0)
img