اقتصادی
آیین کلنگ زنی زائرسرای استان هرمزگان در مشهد مقدس برگزار شد.
آیین کلنگ زنی زائرسرای استان هرمزگان در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، کلنگ احداث زائرسرای هرمزگانیها در مشهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادیزاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جعمی از مسؤولان ارشد استان از جمله استاندار هرمزگان، رئیس سازمان منطقه آزاد قشم، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، شهردار بندرعباس و مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به زمین زده شد.
لازم به ذکر است؛ زمین احداث این زائرسرا از طریق پیگیریهای نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با پروانه رایگان توسط بنیاد زائر کشور به استان هرمزگان واگذار شد و با حمایت استاندار هرمزگان و مدیران مناطق آزاد قشم و کیش و سایر مسؤولین استانی، عملیات اجرایی آن در ۱۰ طبقه و با زیربنای حدود ۹ هزار متر مربع آغاز شد.
انتظار میرود این پروژه در کمتر از دو سال به بهره برداری برسد و در مورد استفاده افراد کم بضاعت استان قرار گیرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس
بیل مکانیکی ۳۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در هرمزگان توقیف شد
انتقال یارانه تغذیه به کیف پول دانشجویان
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در هرمزگان برگزار شد
بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
پیام معاون اول رئیسجمهوری به تیم ملی فوتبال
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک