13

مهر

1403


اجتماعی

27 شهریور 1403 11:24 0 کامنت

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: با اقدامات انجام شده واحدهای مسکن ۲۵ خانوار دارای دست کم ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است.

       

به گزارش صبح ساحل، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان امروز سه شنبه ۲۷ شهریور، با اعلام این خبر اظهار کرد: برای تأمین و ساخت مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر در هرمزگان تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

وی بیان کرد: بر پایه این تفاهم‌نامه، ۲۵ خانوار حداقل ۲ عضو معلول و بیشتر در شهرهای بندرعباس، بندر خمیر و جاسک صاحب خانه می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهار کرد: برای احداث هر واحد مسکونی خانوارهای دست کم ۲ عضو معلول و بیشتر در روستاها تا سقف ۲ میلیارد ریال و در شهرها تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بهزیستی کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

جهانشاهی با قدردانی از همراهی و همدلی خیران استان با جامعه هدف بهزیستی ابراز کرد: تأمین مسکن و ارتقای توانمندی مددجویان بهزیستی از اهداف اصلی و اولویت‌های سازمان بهزیستی است و امیدواریم با همت همگانی مسئولان و خیران استان، تمامی محرومان و نیازمندان هرچه زودتر در منازل خود ساکن شوند.

دیدگاه ها (0)
img