07

تیر

1405


اقتصادی

27 شهریور 1403 12:31 0 کامنت

نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه در قانون آمده است امسال حقوق بانشستگان ۴۰ درصد افزایش پیدا کند، گفت: بنابراین دولت چهاردهم باید این مورد را جدی بگیرد.

                  

به گزارش صبح ساحل، علی نیکزاد امروز (سه‌شنبه 27 شهریور) در پاسخ به تذکر علی‌بابایی نماینده ساری در مجلس درباره لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در موضوع نظارت امروز، جلسه‌ هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شد و موضوع نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه مطرح شد و مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه‌شنبه‌های نظارتی از دستاوردهای مجلس یازدهم است که ادامه این روند و تقویت بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی نیز مورد تأکید است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: صحبت‌های آقای بابایی درباره این طرح درست است چون بعد از تصویب آن، مردمی که امنیت شغلی نداشتند امید پیدا کردند لذا این موضوع پیگیری می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
img

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر می‌شود

اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایه‌گذاری در هرمزگان کمک می‌کند

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا

شرکت‌کنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه می‌شوند

دستور سازمان غذا و دارو برای جمع‌آوری پودرهای وزن‌دهی «رویال»

جمع‌آوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم

img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز