اجتماعی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار دانشآموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان مشغول به تحصیل میشوند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار دانشآموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان مشغول به تحصیل میشوند.
به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم جشن شکوفهها در بندرعباس افزود: این دانش آموزان امسال در بیش از دو هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی ابتدایی تعلیم و تربیت خود را آغاز میکنند.
وی گفت: تاکنون حدود هزار و ۵۰۰ نیروی جدید آموزشی جذب شدهاند و پیشبینی میشود که این تعداد به بیش از دو هزار نفر برسد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: فضاهای آموزشی جدید و بهسازی مدارس در استان هرمزگان انجام شده و مدارس آماده حضور دانش آموزان است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید