07

تیر

1405


اجتماعی

28 شهریور 1403 12:05 0 کامنت

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در آب‌های شهرستان میناب خبر داد.

                 

به گزارش صبح ساحل، سردار «بهادر اسماعیلی» با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب طی عملیاتی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک‌های پلاستیکی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان در محل غافلگیر شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان با بریدن طناب مشک که به شناور متصل بوده از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق به کشف یک عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۶۲ هزار ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شدند.

سردار اسماعیلی تأکید کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه ها (0)
img
img

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر می‌شود

اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایه‌گذاری در هرمزگان کمک می‌کند

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا

شرکت‌کنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه می‌شوند

دستور سازمان غذا و دارو برای جمع‌آوری پودرهای وزن‌دهی «رویال»

جمع‌آوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم

img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز