07

تیر

1405


ورزشی

31 شهریور 1403 10:16 0 کامنت

تیم ملی پاراکاراته کشورمان در سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد.

                 

به گزارش صبح ساحل، در پایان سومین دوره رقابت‌های پاراکاراته آسیا که امروز (شنبه ۳۱ شهریور ماه) در هانگژو چین برگزار شد، تیم ملی ایران موفق شد توسط نگار فراهانی واشقانی، حافظ حافظی کیا و فرزاد صفری به مدال طلا دست یابد. معصومه ایجی نقره گرفت و رحیم گل محمدی صاحب مدال برنز شد تا تیم ایران بالاتر از سایر تیم‌ها در رده نخست آسیا بایستد.

در دسته k۲۲، نگار واشقانی با امتیاز ۳۳.۶ مقابل با کاتارویی از هنگ کنگ با امتیاز. ۳ برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در دسته k۲۱، حافظ حافظی کیا با امتیاز ۳۲.۹ موفق به کسب مدال طلا شد.

در دسته k۳۲، فرزاد صفری با امتیاز ۴۱.۲ مدال طلا را بر گردن آویخت.

در دسته k۲۱، معصومه ایجی با امتیاز ۳۴.۶ مقابل نماینده قزاقستان با امتیاز. ۳۴.۹ با چند صدم امتیاز نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در دسته k۱۰ - نابینایان، رحیم گل محمدی در دور اول با امتیاز ۳۹.۴ پس از ژاپن و عربستان در جایگاه سوم قرار گرفت و در دور دوم با امتیاز ۴۱.۹ بر قزاقستان با امتیاز ۴۱.۸ پیروز شد و مدال برنز کسب کرد.

دیدگاه ها (0)
img
img

نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است

اعلام ۲روش ثبت‌نام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب

هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد

محمودی: امکان تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگ برای ورّاث مهیا است

کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس

زمان برگزاری آزمون‌های دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال