07

تیر

1405


اجتماعی

31 شهریور 1403 18:13 0 کامنت

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سهمیه استخدام در سال گذشته هزار و ۴۵۰ تن بود که این روند امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که همین عامل موجب شد در تامین نیروی انسانی و ساماندهی آن وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم.

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل اظهار کرد:‌ امسال برای نخستین بار مجوز جذب نیرو در شهرستان بشاگرد و جزایر استان گرفته شده است. وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه پارسال ۸۰۰ کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل داده شد ادامه داد: در مهر امسال حدود ۴۵۰ کلاس درس جدید با کمک اداره کل نوسازی مدارس و خیران به مجموعه آموزشی اضافه شد.

قویدل بیان کرد: این کلاس‌ها در شهرستان‌های قشم، میناب و مناطق روستایی است که از مدارس یک کلاسه تا ۱۸ و ۲۰ کلاسه در مرکز استان است که جزو طرح‌های نیمه تمام در هرمزگان بودند.

دیدگاه ها (0)
img
img

نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است

اعلام ۲روش ثبت‌نام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب

هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد

محمودی: امکان تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگ برای ورّاث مهیا است

کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس

زمان برگزاری آزمون‌های دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید