07

تیر

1405


اجتماعی

31 شهریور 1403 19:06 0 کامنت

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و شروع ماه مهر و بهار دانایی و آگاهی به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی روز یکشنبه ساعت ۸ صبح در تمامی مدارس مناطق ۲۳ گانه استان نواخته خواهد شد.

                                                                  

به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه آیین استانی نمادین بازگشایی مدارس  روز یکشنبه در دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس با حضور حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی برگزار خواهد شد گفت : خوشبختانه با اقدامات مؤثر و شبانه روزی همکاران در قالب پروژه مهر با آمادگی کامل به استقبال دانش آموزان و شروع سال تحصیلی جدید خواهیم رفت.

وی ادامه داد: زنگ اقامه نماز نیز در روز اول مهر به صورت هماهنگ در تمامی مدارس نواخته خواهد شد و دانش آموزان گرامی به همراه مسیولین در نماز شرکت خواهند کرد.

دیدگاه ها (0)
img
img

نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است

اعلام ۲روش ثبت‌نام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب

هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد

محمودی: امکان تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگ برای ورّاث مهیا است

کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس

زمان برگزاری آزمون‌های دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز