فوتسال قهرمانی نوجوانان هرمزگان

"شاگردان بیک" جام قهرمانی را بالای سر بردند



شهسوار دیار خلیج فارس قهرمان فوتسال نوجوانان هرمزگان شد.

 


به گزارش صبح ساحل، رقابت‌های فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان هرمزگان پس از ۳۳ بازی با قهرمانی تیم شهسوار دیار خلیج‌فارس به پایان رسید.
این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی در شهرهای بندرعباس و میناب برگزار شد که از گروه بندرعباس دو تیم «شهسوار دیار خلیج‌فارس و انتظار» و از گروه میناب تیم‌های «کنعان و اتحاد کردر سیریک» به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در این مرحله تیم شهسوار دیار خلیج‌فارس با پیروزی دو بر یک ‌اتحاد کردر سیریک و تیم کنعان میناب با کسب پیروزی ۲ بر صفر برابر تیم انتظار به بازی فینال راه یافتند.
در بازی فینال که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، تیم شهسوار خلیج فارس با پیروزی سه بر یک جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم کنعان میناب نایب قهرمان شد.
در این دوره از مسابقات محمد الهادی از تیم اتحاد کردر سیریک با ۱۲ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد. امیرسام آیسبر دروازه بان تیم شهسوار دیار خلیج فارس به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد.
بنیامین خدا کریمی به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و امیر حسین داهی پور از تیم کنعان میناب با عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد. حمید بیک مربی با دانش و جوان شهسوار دیار خلیج‌فارس عنوان بهترین مربی را به خود اختصاص داد.
در پایان طی مراسمی با حضور اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان، محمد پیروان رییس کمیته فوتسال استان، مهدی ربیع پور دبیر و مسئول برگزاری مسابقات، ولید ترکمانی، حسین مرسلی مدیر روابط عمومی و نارنجی نسب مسئول فرهنگی هیئت، به تیم‌های برتر لوح، مدال و جام قهرمانی اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها