28

مهر

1403


ورزشی

01 مهر 1403 21:51 0 کامنت

مسابقات مینی فوتبال یادواره شهید سرافراز محمد عوض زاده با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، به منظور ایجاد نشاط و سرگرمی بین جوانان روستا رضوان یک دوره مسابقات مینی فوتبال یادواره شهید سرافراز محمد عوض زاده با شرکت شش تیم در دو گروه به میزبانی واحد فرهنگی ورزشی نبرد و در زمین خاکی برگزار شد.
در گروه اول این مسابقات تیم های نبرد، نصر ، شهید جمعه پور و در گروه دوم تیم های آبی پوشان، میلاد و واحد ورزشی نخل با هم رقابت کردند.
در پایان مسابقات مرحله مقدماتی تیم های شهید جمعه پور و نصر از گروه اول و تیم های آبی پوشان و نخل از گروه دوم به دور نیمه نهایی راه یافتند که آبی پوشان با غلبه بر نصر و نخل با غلبه بر تیم جمعه پور به فینال بازی ها راه یافتند. در بازی فینال تیم نخل با نتیجه یک بر صفر تیم آبی پوشان را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
در دیدار رده بندی هم تیم نصر در ضربات پنالتی تیم شهید جمعه پور را شکست داد و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.
در این مسابقات سجاد زاوش از آبی پوشان بهترین بازیکن، حمید برتاشک از نخل بهترین دروازه بان و سجاد سلیمی از نبرد بهترین بازیکن اخلاق انتخاب شدند و جوایزی به آن ها اهدا شد.
قضاوت این مسابقات را علی ذاکری، ذبیح الله رنجبر مارمی، امیرمحمد قمبری ایسینی، سجاد زاوش، حمید برتاشک ،عبدل زارعی و ابراهیم رضوانی بر عهده داشتند.
در مراسم اختتامیه این بازی ها از ۳۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال رضوان به دلیل سالها تلاش و حضور در ورزش فوتبال روستا رضوان تقدیر شد.
این تقدیر به همت ساربانی دهیار روستا، اعضای شورای اسلامی ، کارگروه ورزش روستا و میزبان این بازی ها واحد ورزشی نبرد صورت گرفت.

 

 

دیدگاه ها (0)
img