28

مهر

1403


ورزشی

02 مهر 1403 12:54 0 کامنت

تیم کیوکوشین ساباکی در مسابقات کشوری کیوکوشین سونودا هرمزگان موفق به کسب 11 مدال رنگارنگ شد.

     

به گزاش صبح ساحل، مسابقات کشوری کیوکوشین «کاراته» ۲۹ و ۳۰ شهریورماه به میزبانی استان هرمزگان شهرستان بندرعباس در مجموعه ورزشی کارگر در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. تیم کیوکوشین ساباکی IKSO استان هرمزگان با مربیگری الهه احمدی در بخش بانوان و سید عیسی هاشمی در بخش آقایان در این مسابقات حضور داشتند. تیم بانوان با درخشش خود رد این مسابقات موفق به کسب 11 مدال رنگارنگ شدند.

تیم کیوکوشین ساباکی IKSO استان هرمزگان در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته در بخش بانوان خوش درخشیدند و توانست ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز کسب کردند، این تیم همچنین در بخش آقایان نیز موفق به کسب ۳ نقره شد.

ستایش خورشید پور در رده جوانان، مدیا کریمی در رده نوجوان ، نیایش خورشید پور و حلما جعفری در رده نونهالان توانستند مدال طلای این مسابقات و محدثه ضعیفی مدال نقره را کسب کردند؛ همچنین، یسنا عسکری ، نازنین زهرا آذری، آندیا زیبا پور در رده‌ی نونهال و فاطمه نورا فخاری در رده ی جوانان موفق به کسب مدال برنز شدند.

تیم کیوکوشین ساباکی IKSO استان هرمزگان در بخش آقایان با مربیگری سید عیسی هاشمی نیز موفق به کسب 3 مدال نقره شد.
بشیر الله تاجیک رده سنی بزرگ‌سالان در وزن ۶۰- مدال نقره، اشکان پناهنده رده سنی بزرگ‌سالان وزن اوپن مدال نقره، سید اهورا هاشمی رده سنی جوانان ۶٠+ مدال نقره از مدال‌آوران این مسابقات در بخش آقایان بودند.

دیدگاه ها (0)
img