28

مهر

1403


اجتماعی

02 مهر 1403 14:03 0 کامنت

ماجرای تخریب دیوار فرسوده یکی از مدارس واقع در چهارراه بهشت زهرا که با وجود پیگیری های بسیار والدین از شهرداری بندرعباس و آموزش و پرورش هرمزگان هنوز راه به جایی نبرده است. با پیگیری صبح ساحل، متولی تخریب، آموزش و پرورش اعلام شد که باید در این راستا سریعا اقدام کند.

به گزارش صبح ساحل، چندی پیش، تعدادی از والدین با ارسال تصاویری از دیوارفرسوده مدرسه الشهدا بندرعباس، واقع در چهارراه بهشت زهرا، کوچه مرمر سه، از وضعیت آن گلایه کردند.
یکی از والدین گفت: این دیوار قدیمی مدرسه است و زمانی که مدرسه الشهدا دست به بازسازی زده دیوار جدید احداث کرده و این دیوار به حال خود رها شده است. بارها در این خصوص خطر تخریب این بنا با مسئولین مدرسه صحبت شده اما بی‌فایده بوده است».
یکی دیگر از والدین افزود: این کوچه مسیر تردد دانش‌آموزان بوده و روزانه بیش از 3-- دانش‌آموز در دو نوبت از این مسیر عبور می‌کنند. این موضوع به تنهایی بیانگر اهمیت تخریب این دیوار فرسوده است».
وی افزود: در آخرین اقدامی که از سوی والدین انجام شده، نامه‌ای به شهرداری بندرعباس جهت تخریب این دیوار فرستادیم و منتظر اقدام از سوی شهرداری منطقه هستیم.
با پیگیری‌های صبح ساحل از شهرداری منطقه 3 بندرعباس این مجموعه اعلام کرد که عملیات تخریب این دیوار برعهده شهرداری نبوده و متولی اصلی تخریب این سازه، آموزش و پرورش بندرعباس است.
از آنجایی که این سازه محل تردد دانش‌آموزان است مسئولین مربوطه باید نسبت به تخریب آن سریعتر وارد عمل شوند تا خطری آنها را تهدید نکند.

دیدگاه ها (0)
img