07

تیر

1405


حوادث

03 مهر 1403 08:12 0 کامنت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با بیرون آمدن یک جسد دیگر از خروجی معدن معدنجو، آمار جان باختگان به ۳۸ نفر رسید. 

               

به گزارش صبح ساحل، حمدعلی آخوندی امروز سه شنبه ۳ مهر با اعلام این خبر، اظهار کرد: حادثه معدن طبس تا این لحظه ۳۸ نفر فوتی داشته و هنوز ۱۱ کارگر دیگر در معدن محبوس هستند و تلاش ها برای خروج آنها ادامه دارد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به خبری به نقل از برخی صفحات فضای مجازی، متذکر شد: این خبر که یکی از معدنچیان محبوس در معدن طبس، زنده از زیر آواز بیرون کشیده شده کذب است و واقعیت ندارد.

به گفته وی، تلاش ها برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد. 

آخوندی تأکید کرد: همواره در شرایط بحرانی تأکید بر این است که به جهت پرهیز از انتشار اطلاعات نادرست و تشویش اذهان عمومی، اخبار از مراجع رسمی پیگیری شود. 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی استانداری و صدا و سیما دو مرجع رسمی در ارائه اطلاعات در بحران ها هستند.

دیدگاه ها (0)
img
img

واکنش ملی‌پوشان والیبال به تنها برد ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها

آغاز پروازهای تهران-دبی-تهران از دوشنبه

نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است

اعلام ۲روش ثبت‌نام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب

هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد

محمودی: امکان تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگ برای ورّاث مهیا است

کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس

زمان برگزاری آزمون‌های دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است