07

تیر

1405


حوادث

03 مهر 1403 11:01 0 کامنت

استاندار خراسان جنوبی گفت‌: در حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ طبس، ۱۶ کارگر مصدوم و به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

                         

به گزارش صبح ساحل، جواد قناعت صبح سه شنبه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه معدن اظهار کرد: بعد از انفجار معدن زغال‌سنگ طبس، ۱۶ کارگر مصدوم شدند که به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ۶ مصدوم با حال خوب پس از بررسی همان روز اول از بیمارستان ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: ۱۰ بیمار بستری دیگر، ۲ بیمار وضعیت خوبی نداشتند که یک بیمار به یزد منتقل شد و ۹ بیمار دیگر در طبس بستری هستند که ۸ بیمار وضعیت تقریباً خوبی دارند و یک بیمار همچنان در کما است.

قناعت ضمن تشکر از ریاست بیمارستان و مجموعه کادر پزشکی و پرستاری که در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: این افراد بسیار خوب و دلسوزانه به بیماران رسیدگی می‌کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

دیدگاه ها (0)
img
img

واکنش ملی‌پوشان والیبال به تنها برد ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها

آغاز پروازهای تهران-دبی-تهران از دوشنبه

نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است

اعلام ۲روش ثبت‌نام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب

هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد

محمودی: امکان تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگ برای ورّاث مهیا است

کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس

زمان برگزاری آزمون‌های دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است