12

مهر

1403


ورزشی

07 مهر 1403 08:23 0 کامنت

دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام شش بازی به پایان رسید.

    
به گزارش صبح ساحل، فصل جدید لیگ برتر فوتبال هرمزگان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی آغاز شد و در هفته اول شش بازی برگزار شد. در گروه اول  تیم های گازال جناح، دریانوردان بندرکنگ، جنوب برکه دکا، طوفان کوخرد، اتحاد دژگان، آرش ایلود و شناورسازی پی پشت قشم و در گروه دوم تیم های وحدت گورزانگ، عالمین دمیلو، فانوس بندرتیاب، جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک، ثامن کردر میناب و ملوان بندرعباس حضور دارند.
در بازی افتتاحیه این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان  تیم وحدت گورزانگ از تیم عالمین دومیلو میزبانی کرد. در این بازی وحدت گورزانگ چهار بر یک به برتری دست یافت.  صالح مرادی،  مسعود دادالهی، محمد امین حسینی نسب و یونس ذاکری برای وحدت گورزانگ گلزنی کردند. تک گل تیم عالمین دمیلو را سعید اقتداری به ثمر رساند.
در سایر دیدارهای هفته اول ، گازال جناح با دریانوردان بندر کنگ بازی کرد که این دیدار دو گل داشت و هر دو گل سهم گازال جناح بود. مهران دوزنده و  علی باقری زننده دو گل گازال جناح بودند. جنوب برکه دوکا با طوفان کوخرد بازی کرد که این بازی با تک گل عبدالرحمن دخت به سود جنوب برکه دکا پارسیان به پایان رسید.
اتحاد دژگان با آرش ایلود بازی کرد و با تک گلی که محمد فروزنده به ثمر رساند به سود اتحاد دژگان به پایان رسید. فانوس بندرتیاب از  جبل بر شهرو میزبانی کرد و در پایان چهار بر صفر بازی را به مهمان خود واگذار کرد.
برای جبل بر شهرو ،  محمد حسین کلاتی،  اسماعیل زاهدی،  اسماعیل زادهدی و جواد جغینی پور گلزنی کردند.
اتحاد روستایی جاسک در اولین بازی خانگی خود با سه گل مغلوب ثامن کردر میناب شد.
گل های تیم  ثامن کردر میناب را ، گل بخودی بازیکن حریف،  حسن لایحی و  محمد امین فخاری به ثمر رساندند.
در هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم های شناورسازی قشم و ملوان بندرعباس از گروه های اول و دوم استراحت داشتند.
در پایان بازی های هفته اول در گروه نخست تیم های گازال جناح، اتحاد دژگان و جنوب برکه دکا پارسیان با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول تا سوم هستند.
تیم های شناورسازی قشم،  آرش ایلود،  طوفان کوخرد و دریانوردان بندرکنگ بدون امتیاز در مکان های چهارم تا هفتم قرار گرفته اند. در گروه دوم تیم های وحدت گورزانگ،  جبل برشهرو،  ثامن کردر میناب با سه امتیاز و تفاضل گل عناوین اول تا سوم جدول رده را به خود اختصاص داده اند. ملوان بندرعباس،  اتحاد روستایی جاسک، عالمین دمیلو و فانوس بندرتیاب بدون امتیاز در مکان های چهارم تا هفتم ایستاده اند.

دیدگاه ها (0)
img