12

مهر

1403


ورزشی

09 مهر 1403 11:14 0 کامنت

سومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد شهر بندرپل با حضور مسئولین استانی، در خور چَل پُل برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

      
به گزارش صبح ساحل، سومین دوره مسابقه شنای آب‌های آزاد با کمک شهرداری، شورای اسلامی، هیئت ورزش‌های آبی بندرپل و رسانه پل خبر با حضور فرماندارخمیر، مرادی نماینده مردم هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی در خور چَل بندرپل برگزار شد.

معاد عالی زاده مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات ۳۰ شناگر در رده آزاد سنی و در مسافتی به طول یک کیلومتر در ساحل چَل بندرپل با یکدیگر به رقابت و۲۱شناگر تواستند به خط پایان برسند. در این مسابقه عظیم الماسی از بندرعباس توانست در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه خود را به خط پایان برساند و مقام اول را کسب نماید. همچنین صهیب عقیلی از بندرخمیرمقام دوم و حسین امیری از بندر پل مقام سوم را کسب کردند.

میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این مراسم گفت: برنامه ریزی شده در جهت افزایش ظرفیت گردشگری در نوار ساحلی ۲۰ کیلومتری شهرستان خمیر کمربند سبز و جاده ساحلی ایجاد شود تا گردشگران نیز ازاین زیبایی بهره مند شوند.

پورادیب شهردار بندرپل نیز با اشاره به افزایش گردشگری در شهرستان خمیر افزود: پهنه ای که مسابقه برگزار کردیم جز مناطق بکرشهرستان است که پتانسیل به تبدیل به پهنه گردشگری را دارد.

پورادیب افزود: این پهنه می تواند به جذب گردشگر و توسعه اقتصاد مردم محور در شهرستان بندرخمیر و شهر بندرپل کمک کند. خواسته ما این است که در این راستا، به لحاظ زیر بنایی کمک شود تا بتوانیم ظرفیت های بالقوه این خور زیبا را بالفعل کنیم.

وی افزود: شهرستان خمیر بالاخص بندرپل بدلیل داشتن سواحل زیبا و آب‌های آرام و همچنین وجود استعدادهای که در این رشته وجود دارد، با برنامه ریزی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، ما امیدوارم با توجه ظرفیت منطقه، در آینده نزدیک شاهد میزبانی مسابقات در سطوح بالاتری باشیم.

چَل بندرپل ساحلی بکر و بسیار زیبا است که با کمی توجه مسئولین محلی، شهرستان و استان می تواند قطب گردشگری، توریستی، ورزشی و منبع درآمد پایدار برای شهر بندرپل باشد.

 

دیدگاه ها (0)
img