13

مهر

1403


ورزشی

13 مهر 1403 13:00 0 کامنت

محرومیت بازیکن جنجالی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر به طور رسمی پایان یافت و این بازیکن می‌تواند در بازی با هوادار به میدان برود.

به گزارش صبح ساحل، پس از پایان دیدار استقلال و پیکان در آخرین بازی لیگ بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی مصاحبه‌ای حاشیه‌ای انجام داد که با محرومیت سنگین وی همراه شد. حرف‌های تند این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را با محرومیت ۶ جلسه‌ای جریمه کند.

با توجه به اینکه محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌توانست استقلال را همراهی کند، او با مدیران استقلال جلسه‌ای را برگزار و به توافق دست پیدا کرد که نامش از فهرست آبی‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شود.

در نهایت محمدی جلسه‌ای را با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کرد و در نهایت طرفین قرارداد جدیدی امضا کردند.

پس از پیگیری‌های باشگاه استقلال، محرومیت محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقیمانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد.

استنقلالی‌ها تلاش زیادی کردند تا از وجود محمدی در شهرآورد پایتخت استفاده کنند و این بازیکن را همراه تیم به اراک بردند، اما در نهایت موفق به استفاده از وی نشدند.

اما حالا محمدی به طور رسمی با پایان دوران محرومیتش می‌تواند برای اولین بار در لیگ بیست‌وچهارم به میدان برود.

محمدی انگیزه‌های فراوانی دارد تا در اولین حضور خود در لیگ برتر خاطرات خوب فصل گذشته را تکرار کند. او فصل گذشته دو بار دروازه هوادار را باز کرد.

در تمرینات روز‌های اخیر استقلال محمدی با انگیزه زیادی تمرین کرده و در برنامه‌های تاکتیکی سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت آبی‌ها، یکی از نفرات اصلی بوده است و به احتمال زیاد فردا در ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت. این بازی به میزبانی هوادار از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img