25

مهر

1403


اقتصادی

24 مهر 1403 13:24 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمدحسینی تختی در ارتباط اظهار کرد: یکی از دلایل اهمیت و مزایای آموزش کارکنان، افزایش بهره‌وری و عملکرد آنهاست، زیرا هنگامی که کارکنان تحت آموزش‌های جدید و بازآموزی قرار می‌گیرند، مهارت‌ها و دانش آنها بهبود می‌یابد.
وی با تاکید بر اینکه آموزش هدفمند موجب افزایش اعتماد به توانایی‌ها می‌شود، افزود: در همین راستا، اداره آموزش مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف فنی و تخصصی می‌کند.
محمدحسینی تختی ادامه داد: برنامه‌های آموزش سازمانی باعث می‌شوند دانش و مهارت‌های کارمندان افزایش یافته و تطابق بیشتری با حوزه فعالیت آن‌ها داشته باشند.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با اظهار اینکه این بهبودها به طور یقین تاثیری مثبت روی بهره‌وری کارکنان می‌گذارند و در نتیجه شاهد افزایش راندمان کاری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 18 دوره آموزشی در زمینه‌های روانشانسی، خانواده، حقوق، حمل و نقل، بیمه، اورژانس، مالیات و غیره برگزار شده است.
محمدحسینی تختی ادامه داد: از جمله این دوره‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های«شبیه‌ساز رادار، حقوق دریایی، مدیریت منابع انسانی، ارزیابی اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری، سامانه فرماندهی و مدیریت سوانح و بحران، بیمه‌های حمل و نقل، آشنایی با قوانین برگزاری مناقصات و غیره» اشاره کرد.
این مقام مسئول همچنین از برگزاری دوره‌های«نظارت، تهیه و تنظیم انواع قراردادها، امدادگر اورژانس، روانشانسی یادگیری، قانون مالیات‌های مستقیم، ایمنی جان مسافر در کشتی، آشنایی با قوانین کار، آیین دادرسی مدنی، آشنایی با قانون بازرسی کشور، روانشانی اجتماعی و ایمنی چهارگانه دریانوردی» خبر داد.
وی با بیان اینکه در مجموع، 661 نفر در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند، گفت: مدت برگزاری دوره‌های آموزشی یاد شده 385 ساعت بوده که در مجموع 13 هزار و 822 نفر ساعت در آن شرکت داشته‌اند.

دیدگاه ها (0)
img