25

مهر

1403


شهرستان‌ها

25 مهر 1403 14:18 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، شاهمراد جعفری، رییس اداره محیط زیست شهرستان قشم روز چهارشنبه گفت: این انبار غیرمجاز جمع آوری و خرید و فروش ضایعات با توجه به رعایت نکردن معیارهای محیط زیستی در این روستا، شکایت اهالی جامعه محلی، پس از صدور اخطاریه های لازم و در نتیجه آلودگی محیط زیست با حکم مرجع قضایی با همکاری پایگاه دریابانی پلمب شد.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از ایجاد آلودگی در منابع آب، خاک و هوا، پایش مستمر واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در سرتاسر این شهرستان به طور جدی در دستور کار این اداره قرار دارد و در راستای اجرای قانون با مخربان محیط زیست در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به شدت برخورد خواهد شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان قشم توضیح داد: رییس اداره محیط زیست شهرستان قشم توضیح داد: متاسفانه بیشتر این واحدهای آلاینده غیر مجاز اقدام به آتش زدن ضایعات و ایجاد آلودگی برای هوای پاک جزیره قشم می کنند.

جعفری از قشموندان خواست در صورت مشاهده فعالیت این گونه واحد آلاینده با شماره سامانه ۱۵۹۰ تماس حاصل و موارد را به کارشناسان اطلاع رسانی کنند تا نسبت به بررسی و مقابله با آنها اقدامات قانونی لازم انجام گیرد.

دیدگاه ها (0)
img