26

مهر

1403


اجتماعی

فرهنگی و هنری

25 مهر 1403 20:11 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان به منظور ارائه گزارش آخرین وضعیت مشارکت خیرین در حوزه توسعه سرانه فیزیکی و حمایت ائمه جمعه استان در راستای جلب مشارکت مردمی در جشنواره کتابخوانی رضوی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام دکتر عبادی زاده در این دیدار با بیان این مطلب که باید از همه ظرفیت ها برای افزایش سرانه مطالعه استفاده کرد گفت: تا زنده ام از کتاب و کتابخوانی حمایت میکنم و به همه مسئولین هم این امر مهم را توصیه اکید کرده ام.
امام جمعه بندرعباس ضمن اظهار رضایت از همت اداره کل کتابخانه های عمومی در جلب مشارکت خیرین افزود: باید شیوه های مختلف مشارکت مردمی در زمینه توسعه کتابخوانی را تبیین کنیم و به همین منظور بنده ثلث اموالم را برای ترویج کتابخوانی وصیت کرده ام.
در پایان این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان گزارشی از آخرین وضعیت مشارکت خیرین در توسعه سرانه فیزیکی کتابخانه ها و مشارکت مردمی در جشنواره کتابخوانی رضوی ارائه نمود که مورد تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.
 

دیدگاه ها (0)
img