26

مهر

1403


ورزشی

26 مهر 1403 12:21 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در این نشست علیرضا ادیمی رئیس هیئت بادبانی شهرستان بندرعباس با مهم خواندن شناسایی استعدادهای بادبانی در شهرستان بندرعباس، از مبحث آموزش به عنوان یکی از برنامه های راهبردی هیات نام برد و تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف بلند مدت هموراه باید الفبای آموزش را مد نظر داشته باشیم و همزمان ضمن اطلاع رسانی مناسب، به ارتقای سخت افزاری بپردازیم.
ادیمی همچنین از تلاش برای تبدیل هرمزگان به قطب بادبانی کشور خبر داد و گفت: اگر در تمامی برنامه ها پلکانی پیش برویم، اطمینان دارم با همکاری بیشتر، در چند سال آینده شاهد درخشش هرمزگانیها در عرصه های بین المللی بادبانی خواهیم بود.
در ادامه محمد احمدی زاده عضو هیئت بادبانی هم گفت : با اشاره به اهمیت راه اندازی سایت بادبانی در اسکله شهید حقانی و اهتمام مسوولان هیئت بادبانی برای توسعه این ورزش اظهار کرد: با همدلی و مشارکت  به نقاط بسیار خوبی می توان دست پیدا کرد  و نباید بگذاریم مشکلات پیش روی برخی علاقمندان به ورزش، مانع پیشبرد اهداف عالی بادبانی شود.
وی با اعلام این که ما دریا و تجهیزات لازم را داریم، اما آنگونه که باید و شاید نتوانستیم از امکانات استفاده بهینه داشته باشیم، خاطر نشان کرد: بادبانی یک رشته کاملا تخصصی است که نیازمند تجهیزات خاص و علم خاص خود است و در این راه هیات بادبانی آما گی دارد تا با همه عزیزان همکاری لازم را داشته باشد.
وی شناخت دریا را لازمه پرداختن به ورزش های آبی من جمله بادبانی دانست و افزود: هرمزگان سرشار از استعداد است که باید این استعدادها را از دل مدارس بیرون کشید و به پرورش ان پرداخت.
عبدالعزیز سمایی رئیس بادبانی منطقه آزاد قشم نیز در این نشست به ترسیم مسیر پیشرفت سیلینگ(بادبانی) هرمزگان پرداخت و ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده در سالیان گذشته اظهار کرد: چندین رویداد خوب  در استان برگزار شده و از سوی مردم استقبال بسیار خوبی نیز صورت گرفته است که باید همه باید پا به پای هم کمک کرده و شرایط رشد ورزش بادبانی را در استان فراهم آوریم.
صابر غیبی دیگر عضو هیئت بادبانی استان هرمزگان نیز به بیان گزارشی از عملکرد حوزه آموزش هیات بادبانی استان هرمزگان پرداخت و خواستار همکاری بیشتر در راستای توسعه بادبانی در این استان شد.
وی گفت: درگام نخست باید بحث آموزش سرلوحه قرار گرفته و اقدام به پرورش مربی کنیم، چرا که برای پیشبرد اهداف بلند مدت نیازمند تحول اساسی در این حوزه هستیم.
در ادامه سایر شرکت کنندگان در این نشست به بیان دیدگاه های خود در خصوص توسعه ورزش بادبانی پرداختند.

دیدگاه ها (0)
img