27

مهر

1403


حوادث

26 مهر 1403 20:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، سرهنگ "عباس علي ياري" در تشريح اين خبر گفت:  برابر تماس تلفني تعدادي از راننده هاي کاميون به مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر حضور مستمر و مکرر يک دستگاه خودروي پرايد برانندگي و سرنشيني دو نفر در ساعات پاياني شب و آزار و اذيت راننده هاي کاميون و اخاذي از آنان به بهانه قاچاق گازوئيل در پوشش مأمور ، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار قرار گرفت.  

 وي افزود: مأموران انتظامي پاسگاه سرزه با گشت زني هاي پنهان و آشکار  در ساعات  و مکان هاي مختلف در نهايت بامداد ديروز خودروي پرايد متهمان را شناسايي ودر يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه توقيف و يکي از سارقان دستگير و به پاسگاه منتقل کردند.

 اين مسئول انتظامي اظهار داشت: متهم دستگير شده در بازجويي هاي اوليه منکر  اخاذي ومزاحمت  براي رانندگان کاميون شد که با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از منزل متهم يک قبضه سلاح شکاري ، يک عدد کارت خودرو و بيمه نامه کاميون و يک دست لباس بسيجي  کشف و ضبط شد. 

 فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري همدست اين اخاذ مامونما ادامه دارد.

سرهنگ علي ياري  در پايان با اشاره به صدور دستور مقام قضايي مبني بر انتشار تصوير متهم در روزنامه ها و جرايد ، از عموم شهروندان بويژه رانندگان کاميون که توسط اين متهم مورد اخاذي واقع شده اند خواست جهت طرح شکايت و پيگيري موضوع به اداره آگاهي شهرستان بندرعباس مراجعه کنند. 

دیدگاه ها (0)
img