28

مهر

1403


اجتماعی

28 مهر 1403 14:20 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح ساحل،  درباره وضعیت رسیدگی به خودروهای خسارت‌دیده ناشی از سقوط درختان شهر بندرعباس اظهار کرد: پس از شناسایی این درختان در سطح شهر، بر اساس دستورالعمل‌های لازم به هرس شدید یا قطع آن‌ها اقدام خواهیم کرد تا از بروز هرگونه خطر و آسیب ناشی از سقوط این درختان جلوگیری شود.
رئیس سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده، در شرایط معمولی حادثه‌ای درباره سقوط درختان شهر نخواهیم داشت، اما در شرایط ویژه که طبق پیش‌بینی هواشناسی، هوای شهر باد و طوفان به همراه داشته باشد، گاهی با حوادث ناشی از سقوط درختان مواجه خواهیم شد، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم هنگام وزش باد شدید از تردد زیر درختان و پارک کردن زیر درختانی که احتمال بروز خطر سقوط آن‌ها زیاد است، خودداری کنند.
وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده درختان پرخطر در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا برای جمع‌آوری آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

حفاری تأکید کرد: از بین بردن درختان واقع در معابر - پارک‌های عمومی - میادین داخل شهرها و همچنین در شاهراه‌ها و راه‌های عمومی خارج شهر به هر قطر ممنوع است، مگر طبق آیین‌نامه این قانون. وی افزود: تبصره - کاشت و حفاظت و آبیاری درختان معابر و میادین و پارک‌های عمومی از اهم وظایف شهرداری‌ها است.

دیدگاه ها (0)
img