30

مهر

1403


استخدامی ها

30 مهر 1403 08:55 0 کامنت

بانك صادرات ايران با استعانت از خداوند متعال، به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خوددر ٣١ استان كشور براي تصدي مشاغل بانكدار و بانكيار، از داوطلبان بومي مرد و زن واجد شرايط، بر اساس آيين نامه استخدامي بانك، از طريق آزمـون كتبـي، مصاحـبه‌هاي روانشـناختي، تخصصي، گزينـش و معاينـات پزشـكي با انعقـاد "قرارداد كار موقت" و "بيمه درمان و بازنشستگي تأمين اجتماعي" دعوت به همكاري مينمايد.

نحوه ثبت نام: 
.١ متقاضيان پس از مطالعه دقيق و اطمينان كامل از دارا بودن شرايط استخدام، به منظور ثبت نام در آزمون  استخدامي مي بايست از ساعت ٩ صبح روز دوشنبه مورخ ١٤٠٣/٠٧/٣٠ با مراجعه به سايت اينترنتي بانك به  آدرس IR.BSI.WWW نسبت به تكميل فرم ثبت نام موجود در سايت مذكور اقدام و در ادامه از طريق  درگاه اينترنتي نسبت به واريز وجه ثبت نام به ميزان ٤,٥٠٠,٠٠٠ ريال اقدام نموده و با دريافت كد رهگيري نهايي از تكميل كليه مراحل ثبت نام اطمينان حاصل نمايند.


.٢ مهلت ثبت نام تا ساعت ٢٤ دوشنبه مورخ ١٤٠٣/٠٨/٠٧ تعيين گرديده است. (به داوطلبان گرامي توصيه ميگردد به علت عدم تمديد مهلت ثبت نام، در مقطع زماني فوق نسبت به انجام و تكميل مراحل ثبت نام خود اقدام نمايند.)


.٣ هنگام ثبت نام، داشتن فايل تصاوير اسكن شده عكس ٤×،٣ صفحه اول شناسنامه و صفحه توضيحات (در صورت  وجود توضيح )، كارت ملي، كارت پايان خدمت يا معافيت دائم قانوني هوشمند (ويژه داوطلبان مرد)، مدرك  تحصيلي داراي معدل كل ، مدرك ايثارگري و مدرك ديپلم(جهت احراز شرايط بومي بودن) با مشخصات و فرمت درج شده بر روي سايت الزامي مي باشد.


.٤ با عنايت به اين كه صرفاً مدارك ارسالي در زمان ثبت نام اينترنتي ملاك پذيرش در آزمون بانك خواهد بود، لذا  مسئوليت صحت ثبت اطلاعات در سايت اينترنتي به عهده شخص متقاضي مي باشد. بديهي است در صورت قبولي در آزمون كتبي، بانك نسبت به اخذ و بررسي اصل مدارك پذيرفته شدگان در آزمون اقدام خواهد نمود.

 

دیدگاه ها (0)
img