07

آبان

1403


اجتماعی

07 آبان 1403 08:34 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی روز دوشنبه افزود: از این تعداد تصادف، در سه هزار و ۳۰۰ مورد بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بابت دیه به مصدومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح موجب رضایتمندی مردم و شرکت‌های بیمه شده ورودی پرونده های تصادفات به دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز کاهش چشمگیری داشته است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: این طرح در قانون برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی شده و با توجه به این موضوع، از طریق معاونت حقوقی قوه قضاییه و وزارت دادگستری ضمن انجام اقداماتی، آیین نامه های مرتبط با آن در دست تهیه است تا بر این اساس به زودی این طرح در سراسر کشور عملیاتی و اجرایی شود.

قهرمانی با بیان اینکه در مجموع ۲۵ شرکت بیمه تاکنون در اجرای این طرح در استان هرمزگان مشارکت داشته اند، گفت: شرکت‌های بیمه پاسارگاد، آسیا و ایران در خصوص پرداخت بیشترین مبالغ دیه بدون تشکیل پرونده قضایی در رتبه های برتر استان قرار دارند و بیمه‌های معلم، تجارت نو، البرز، پارسیان، کوثر، حافظ و کارآفرین هم شرکت‌هایی بوده اند که ضمن قرار گرفتن در رتبه های بعدی با مشارکت در این طرح، تاکنون پرداخت های خوبی به مراجعان و خسارت دیدگان انجام داده اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: شرکت های بیمه رازی، دانا، ملت، آرمان، حکمت، سامان، تعاون، نوین، میهن، دی، سینا، ما، آسماری، سرمد و امید نیز به این طرح پیوسته اند و مواردی را دریافت کرده اند که در حال ارزیابی و پرداخت خسارات مراجعان هستند.

دیدگاه ها (0)
img