هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛

«بنیادمسکن هرمزگان» به یک قدمی صدرنشینان رسید



 صبح ساحل، ورزشی _ درادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور ودرهفته دهم این رقابت بنیادمسکن هرمزگان در سالن فجر بندرعباس سه بردو شاهین لردگان را شکست داد.

بنیادمسکن برای اینکه از تیم‌های بالانشین جدول عقب نیفتد چاره‌ای نداشت که دراین مسابقه با پیروزی کارش را تمام کند. نیمه اول این دیدار دوگل داشت که سهم هرکدام از تیم‌ها یک گل بود. حمید شایانفر هرمزگان را از حریفش جلوانداخت اما مهاجم شاهین لردگان کاررا به تساوی کشاند.

درنیمه دوم شاگردان فروردین وتیم بنیادمسکن از حریف عقب افتادند ولی بازی درخشان نماینده هرمزگان درپایان کار را به سود بنیادمسکن بادوگل بهزادمیری‌زاده به پایان رساند واین تیم 17 امتیازی شدوفاصله امتیازیش با تیم‌های گیتی‌پسند، دایتی شیراز و همیاری اراک که 18 امتیازی هستند به یک امتیاز رسید. وحید کریمی سرپرست تیم فوتبال بنیادمسکن پس از این دیدار به صبح‌ساحل گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما درمجموع دونیمه، در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم وبا وجودی که یک گل درخانه عقب افتادیم با تلاش وروحیه جنگنده‌ای که بازیکنان بنیاد داشتند سه امتیاز این بازی را ازآن خودکردیم. سرپرست تیم بنیادمسکن اظهارداشت: با یک اختلاف امتیاز  درمکان چهارم جدول قرار داریم واگر بتوانیم درآخرین دیدار نیم‌فصل حریف خود را شکست دهیم امید داریم که به جایگاه دوم جدول هم بیاییم. کریمی گفت: تیم سجاد زابل که بنیادمسکن باید درآخرین دیدار دور رفت با آن مسابقه دهد درمکان دهم جدول قرار دارد. این تیم زیاد از تاکتیک خوبی برخوردارنیست ولی تماشاگرانی دارد که به تشویق این تیم می‌آیند و تعصب خاصی به تیم خودشان دارند واین تا حدودی کار رابرای ما سخت خواهد کرد.

 کریمی که از بازیکنان خوب تیم فوتسال بنیادمسکن به حساب می‌آید به دلیل مصدومیت درنیم‌فصل اول سرپرست تیم بود اما در نیم‌فصل دوم برای بنیاد مسکن هرمزگان به میدان خواهد آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها