ورزشی
جلسه هماهنگی اعزام تیم ووشو دانشجویی دانشگاه آزادهرمزگان به مسابقات کشوری دانشجویان در شیرازبرگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، جلسهای با حضور محمدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد، میثم جهانگیری رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد، فرشید باوقار رئیس هیئت ووشو استان، عباس راهگان دبیر هیئت ووشو استان ونجم الدین علیمرادی از قهرمانان ملی ووشو جهت اعزام تیم ووشو دانشجویی دانشگاه آزاد هرمزگان به مسابقات کشوری دانشجویان به میزبانی شیراز برگزار شد.
در این نشست، تصمیماتی در جهت تقویت ورزش ووشو در دانشگاهها و همچنین تشکیل لیگ دانشجویی و تعاملات بیشتر بین انجمنهای ورزشی دانشگاه آزاد و هیئت ووشو استان اتخاذ شد .
همچنین مقرر شد ، خانه ووشو دانشجویی در دانشگاه آزاد با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در این رشته احداث شود .در ادامه این نشست موافقت شد که تیمهای دانشجویی از میان نفرات مستعد شناسایی شده و به مسابقات کشوری اعزام شوند. این تصمیم در راستای حمایت از قهرمانان آینده ووشو و گسترش این رشته ورزشی در میان دانشجویان گرفته شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
کشف محموله روغن موتور احتکار شده در قشم
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ شکست ایران مقابل پرتغال
پخش ۴۳ فیلم از تلویزیون در روزهای آخر هفته
کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک از خودروی تیگو در پارسیان
قالیباف: اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است
مبلغ کمک هزینه اولاد مستمریبگیران در سال ۱۴۰۵ چقدر است
داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دستها میشوند
سرانجام مجوز تردد خودروهای پلاک قشم در سراسر هرمزگان صادر شد
تلاطم دریا و رگبار پراکنده در ارتفاعات
قرارداد بیمهها با داروخانهها اصلاح شد
«لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
اختلال خدمات کارتمحور بانکها رفع شد
صدور بیش از ۲۰۰ هزار بارنامه در هرمزگان
تشکیل کمیتهای متشکل از ایران، آمریکا و لبنان برای تثبیت آتشبس در لبنان
رشد اقتصادی کشور در ۱۴۰۴ منفی اعلام شد