02

تیر

1405


ورزشی

27 آذر 1404 16:30 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پارسا ساربانی و امیر محمد رزمی به اردوی تیم ملی ووشوی نوجوانان کشور دعوت شدند‌.

ساربانی و رزمی پس از کسب مقام سوم در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور ، به منظور حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان راهی تهران شده اند تا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال