ورزشی
مسابقات لیگ برتر والیبال شهرستان جاسک با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل ، مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال شهرستان جاسک که با شرکت هفت تیم زیر نظر هیئت والیبال جاسک و همکاری اداره ورزش وجوانان در محل سالن ورزشی بهمدی آغاز شده بود با قهرمانی تیم فرهنگیان به پایان رسید و تیم ملوان بحل مقام دوم را کسب کرد.
مراسم اهدای جوایز این مسابقات با حضور عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، رئیس و معاون آموزش و پرورش جاسک ، رئیس هیئت والیبال جاسک، دهیار و شورای روستا بهمدی برگزار شد.
در این مراسم، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: از رئیس و اعضای هیئت والیبال ، داوران و مسولین برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.
عبدالمجید مرادی بیان داشت: والیبال جاسک ظرفیت حضور در مسابقات لیگ برتر استان را دارد و از رئیس هیئت والیبال استان می خواهم برای سال آینده یک سهمیه لیگ برتر برای والیبال جاسک در نظر بگیرد.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت: از میزبانی خوب روستای بهمدی به خاطر برگزاری این مسابقات و دهیار و شورای اسلامی این روستا تشکر می کنم .
وی از زحمات عبدالله بهزادی رئیس هیئت والیبال جاسک ، منصور رنجبری دهیار ، جنگی زهی و گزو زاده شورای روستای بهمدی و یعقوب محدثی مسول اجرایی مسابقات ، سعید سعادت دبیر هیئت والیبال تشکر می کنم.


تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادهایم در توافق با آمریکا به ایران کمک کنیم
از روز یکشنبه تاکنون حمله هوایی رصد نشده است
آمادهباش ۶۵۰ پایگاه هلال احمر برای پوشش مراسم محرم
ادعای سنتکام درباره تداوم حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه
اختلال همه بانکها تا پایان امشب رفع میشود
آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن
بازگشت طلای ۲۶۰ میلیون تومانی به صاحبش
انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد
بازگشایی سفارت دانمارک در تهران
بیانیه مشترک سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران
برقراری پرواز از جنوب ایران به نجف و بغداد
فضای پروازی غرب کشور ۲۴ ساعته میشود
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان
داور فینال جام جهانی قاضی دیدار ایران و مصر شد
معضل چندماهه فاضلاب در بندرعباس؛ پیگیریهای اهالی بلوار گاز بینتیجه ماند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید