02

تیر

1405


اجتماعی

18 اسفند 1404 19:52 0 کامنت

یکی از این شهروندان در این باره به تحریریه صبح ساحل گفت:« عصر امروز، ۱۸ اسفندماه بعد از صدای انفجار از سمت اسکله باهنر دود زیاد به همراه بوی شدید گاز و نفت احساس شد».

این در حالی است که روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اعلام کرد که منشأ دود و بو ربطی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ندارد و مشکلی پیش نیامده است».

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است