اجتماعی
استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیهای هر گونه دستور مبنی بر تخلیه مناطقی از شهر بندرعباس را تکذیب کرد.
به گزارش صبح ساحل، در اطلاعیه استانداری هرمزگان آمده است؛ به اطلاع مردم شریف بندرعباس میرساند؛ هیچ گونه دستور یا اطلاعیهای مبنی بر لزوم تخلیه هیچ نقطه ای از شهر بندرعباس صادر نشده است و شهر در آرامش و امنیت کامل و پایدار میباشد.
مردم به شایعات توجهی نداشته باشند و اخبار و اطلاعیهها را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2026؛ فردا چهارشنبه3 تیر
خط لوله ۳ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب منهدم شد
فرصت غیرقابل تمدید رفع نقص مدارک آزمون فلوشیپ ۱۴۰۵
اطلاعیه مهم برای شهروندان جاسک؛ انفجارهای کنترلشده از ساعت ۹ تا ۱۲
چگونه بهترین مرکز کوتاهی مو در غرب تهران را انتخاب کنیم؟
برگزاری ایمن مراسمهای محرم با رعایت چند نکته ساده اما مهم
علت پریدن آنتن گوشیها چیست؟
توقیف ۲۴ فقره اموال مرتبط با معاندان خارجنشین
«ماکان نصیری» همچنان مفقودالاثر
غایب مقابل ایران: مدافع مصر ضربه مغزی شد!
ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی آغاز شد
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ دوم تیر ماه
اعلام محدودیتهای ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس
سهلانگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک