اجتماعی
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از الحاق ۲۰۵ دستگاه آمبولانس جدید به شبکه اورژانس بیمارستانی و پیشبیمارستانی کشور خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سلمان اسحاقی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از الحاق ۲۰۵ دستگاه آمبولانس جدید به شبکه اورژانس بیمارستانی و پیشبیمارستانی کشور خبر داد.
وی با اشاره به اجرای دقیق مصوبات برنامه هفتم توسعه، تأکید کرد که این نوسازی در سه مرحله و با هدف جایگزینی ناوگان آسیبدیده و تجهیز مناطق محروم انجام شده است.
اسحاقی با تبیین اقدامات فوری جهت تقویت نظام امدادی کشور اظهار داشت: در راستای ارتقای توان عملیاتی اورژانس، طی دو هفته اخیر در سه مرحله، مجموعاً ۲۰۵ دستگاه آمبولانس جدید به بدنه نظام سلامت تزریق شده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است
اعلام ۲روش ثبتنام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب
هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد
محمودی: امکان تبدیل سند دفترچهای به تکبرگ برای ورّاث مهیا است
کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس
زمان برگزاری آزمونهای دانشآموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک