بین الملل
رسانههای رژیم صهیونیستی از حجم بالای خسارات مالی ناشی از جنگ و ثبت هزاران درخواست برای دریافت غرامت از سوی ساکنان مناطق اشغالی خبر دادند.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از شبکه المیادین، رسانههای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از ابتدای آغاز جنگ علیه ایران تاکنون، مجموعاً ۱۳ هزار و ۵۴۴ مورد درخواست غرامت به مراجع ذیربط ارائه شده است.
این آمار نشاندهنده عمق خسارات وارده به بخشهای مختلف در سرزمین های اشغالی به دنبال حملات موشکی و پهپادی مداوم است که بار مالی سنگینی را بر اقتصاد رژیم تل آویو تحمیل کرده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم