بین الملل
هند یک کشتی حامل محمولهای از دارو و تجهیزات پزشکی را به ایران ارسال کرد.
به گزارش صبح ساحل، سفارت ایران در دهلی نو با انتشار پیامی در شبکههای اجتماعی از این اقدام بشردوستانه قدردانی کرد و نوشت: «نخستین محموله کمکهای پزشکی از مردم ارجمند هند به جمعیت هلالاحمر ایران تحویل داده شد. ما صمیمانه از مردم مهربان هند تشکر میکنیم».
پیش از این، سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند، از زمان آغاز جنگ سه بار با عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، گفتگوی تلفنی داشته است.
دولت هند همچنین تاکنون به حدود ۹ هزار شهروند هندی ساکن ایران و سایر کشورهای منطقه برای خروج از منطقه کمک کرده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم