بین الملل
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تازه ترین آمار رسمی مصدومان صهیونیست از ابتدای آغاز جنگ را منتشر کرد که نشاندهنده تداوم وضعیت بحرانی در مراکز درمانی این رژیم است.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از شبکه «الجزیره»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه ایران تاکنون، مجموعاً ۴ هزار و ۹۹ نفر در این جنگ مصدوم شدند.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۸۰ نفر از این مصدومان همچنان در مراکز درمانی تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارند.
وزارت بهداشت این رژیم همچنین تأکید کرد که در میان افراد بستری شده، حال ۲۰ نفر وخیم و متوسط گزارش شده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس
بیل مکانیکی ۳۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در هرمزگان توقیف شد
انتقال یارانه تغذیه به کیف پول دانشجویان
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در هرمزگان برگزار شد
بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
پیام معاون اول رئیسجمهوری به تیم ملی فوتبال
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر