اقتصادی
مدیرکل روابط عمومی سخنگوی وزارت نفت در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: ایران نفت خام مازاد برای عرضه ندارد.
به گزارش صبح ساحل، سامان قدوسی شامگاه جمعه در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: در حال حاضر اساساً ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در سایر بازارهای بینالمللی ندارد و اظهارنظر وزیر خزانهداری آمریکا صرفا با هدف امیدواری دادن به خریداران و کنترل روانی بازار است.
روز گذشته وزیر خزانه داری آمریکا در واکنش به کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی به دلیل مدیریت تنگه هرمز از سوی ایران و جهش قیمت ها گفته بود که ممکن است آمریکا تحریم های اعمال شده برای نفت مازاد ایران را بردارد تا به تعادل در بازار کمک کند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس
بیل مکانیکی ۳۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در هرمزگان توقیف شد
انتقال یارانه تغذیه به کیف پول دانشجویان
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در هرمزگان برگزار شد
بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
پیام معاون اول رئیسجمهوری به تیم ملی فوتبال
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک