07

تیر

1405


بین الملل

01 فروردین 1405 10:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل به نقل از النشره، وزارت خارجه عربستان، حملات رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه در جنوب این کشور را محکوم و آن را تجاوز آشکار خواست.

ریاض از جامعه جهانی خواست که اقدامی به عمل آورد.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: عربستان با شدت حملات ددمنشانه اسرائیل به زیرساختهای نظامی در جنوب سوریه که نقض آشکار قانون بین المللی است، محکوم می کند.

رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که مواضع نیروهای سوری را در استان السویداء در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال