بین الملل
دبیر کل سازمان ملل در جدیدترین موضع گیری درباره تنگه هرمز خواستار بازگشایی این آبراه از سوی ایران شد.
به گزارش صبح ساحل به نقل از اسپوتنیک، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل خواستار بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران شد.
وی پیشنهاد داد که سازمان ملل در حمایت از این آبراه کمک کند و طبق تعبیر او بخشی از طرح کاهش تنش باشد.
گوترش در ادامه گفت که با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان شروع جنگ علیه ایران صحبتی نداشته است اما با طرف های دیگر در دولت آمریکا که وی هویت آنها را فاش نکرد، گفتگو کرده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر
تورنمنت سه جانبه سهیمه آسیا؛ اعلام اسامی داوران دیدار گلگهر و چادرملو
ثبتنام «خادمین امام شهید» آغاز شد
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک