بین الملل
رسانههای عبری درباره دردسر اصلی ایالات متحده در جریان تجاوز این کشور به همراه رژیم صهیونیستی علیه ایران نوشتند.
به گزارش صبح ساحل، «اسرائیل هیوم» نوشت: دردسر اصلی ایالات متحده در حال حاضر تنگه هرمز است چراکه در یافتن راههایی برای شکستن محاصره این تنگه با مشکل مواجه است.
این روزنامه در گزارشی نوشت: ترامپ در وضعیت پیچیدهای در مورد تنگه هرمز گیر کرده است. اگر او پافشاری کند، ممکن است به جنگی طولانیتر از آنچه برنامهریزی شده بود، با خسارات اقتصادی قابل توجه کشیده شود.
این گزارش در حالی منتشر شده که تجاوز صهیونیستی - آمریکایی به ایران به سطح جنگ اقتصادی و انرژی رسیده و پیامدهای این رویارویی در سطح منطقهای و بینالمللی و به موازات آن نگرانیها از تأثیر حملات مداوم به منابع انرژی جهانی رو به گسترش است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون