12

مهر

1403


ورزشی

17 مرداد 1391 09:24 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _  هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه شب با دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در ورزشگاه‌آزادی آغاز شد.

در ادامه این رقابت ها امروز دوشنبه شانزدهم مردادماه 8 بازی دیگر انجام خواهد شد.‌ آلومینیوم المهدی هرمزگان پس از دیدار تماشایی که با نفت تهران داشت وموفق شد یک امتیاز شیرین ازنفت بگیرد درهفته چهارم درخانه میزبان فولاد خوزستان است. فولاد با چهار امتیاز درمکان یازدهم وآلومینیوم با دوامتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.آ‌لومینیوم المهدی دراین دیدار به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر است.ابر قوبی،محمدزاده، جعفر بذری، وحید عسکری بازیکنان مصدوم‌  آلومینیوم المهدی در برابر فولاد خوزستان هستند و حضور آن ها با اما واگر روبرو است.

پزشک باشگاه آلومینیوم المهدی دراین باره می گوید: احتمال نرسیدن ابراهیم ابرقویی ومهدی محمدزاده به بازی امروز مقابل فولاد وجود دارد. وی گفت:بازی سختی برابر نفت تهران برگزار کردیم وهر دو تیم پایه کار خود را براساس فیزیک  بدنی قرار داده اندکه همین امر باعث شد فشار مضاعفی به بازیکنان واردشود. حمیداوی اظهار داشت: وحید عسکری به دلیل برخورد فیزیکی از ناحیه کشاله نزدیک به ران دچار کشیدگی شده است و ابراهیم ابرقویی نیز پس از برخورد با بازیکنان نفت طی دو روز معاینات مختلف که رویش انجام شد وبا عکسی که با دستگاه ایکس ری از او گرفتیم متوجه شدیم که خوشبختانه شکستگی ندارد. وی گفت: مهدی محمدزاده باسرما خوردگی شدیدی روبرو است وحتی دربازی مقابل نفت با کمک پزشک توانست به میدان برود و بازی رابه پایان برساند. حمیداوی به پیچیدگی قوزک  پا ودرد ناحیه پاشنه پا جعفر بذری اشاره کردوگفت:با انجام پیگیری  و تمهیدات لازم و آب درمانی این مشکل تا روز بازی برابر فولاد خوزستان برطرف می شود وبه احتمال قوی جعفربذری رابه بازی خواهیم رساند.مربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان درباره بازی مقابل فولاد خوزستان به صبح ساحل گفت: برابر تیم خوزستانی برای برد به میدان می رویم گرچه قرمز پوشان فولاد تیمی سرسخت و جنگنده هستند. آرتا منهاجی گفت: دربرابر نفت تهران بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم وتنهایک امیتاز به دست آوردیم.وی اظهارداشت: تیم نفت تهران ازپتانسیل بالایی برخوردار بود ومقام پنجمی فصل گذشته را کسب کرده است اما بازیکنان جوان و با انگیزه آلومینیوم دراین بازی بهتراز نفت تهران بودند و اگرکمی دقت را چاشنی کارخود می کردنداکنون به جای یک امتیاز سه امتیاز گرفته بودیم.

منهاجی گفت: تیم فولاد خوزستان از سرمربی وبازیکنان شناخته شده ای بهره می برندکه با آب وهوای گرم بندرعباس آشنایی لازم رادارندو این حیث هیچ سودی نسبت به حریفمان نداریم. وی درادامه گفت:فولاد تیمی سرعتی وتکنیکی است ولی بازیکنان آلومینیوم تمام توان خود را می گذارند تا با حمایت هواداران خوب هرمزگانی نخستین پیروزی را به دست بیاوریم. منهاجی درخصوص انتقادات صورت گرفته به خط حمله تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بسیاری از مهاجمین شناخته شده ایران دراین سه هفته پایشان به گلزنی باز نشده است و همچنین گلزنی تنها به خط حمله ارتباط ندارد بلکه باید سایر بازیکنان نیزدراین امر مشارکت داشته باشندکه برای این کار در دیدار با فولاد سیستم هجومی وحمله خود را تغییر داده ایم.

مربی تیم طلایی پوش هرمزگانی گفت:امیدوارم امشب دوشنبه شانزدهم مردادماه ساعت 22 ورزشگاه 20 هزارنفری خلیج فارس لبریز از تماشاگران هرمزگانی شودواین تماشاگران با چشیدن طعم اولین سه امتیاز به منازل خود باز گردند.
دفاع چپ تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان اعتقاد داردکه نفت تهران با خوش شانسی ازیک شکست خانگی فرار کرده است.

بهنام دادش وند درگفت وگوبا صبح ساحل اظهار داشت:فولاد خوزستان از اکنون به فکر دومین شکست خود در لیگ برترباشد زیرا نمی خواهیم در بازی خانگی امتیاز ازدست بدهیم. وی اظهارداشت:باشگاه آلومینیوم المهدی درلیگ دوازدهم به دنبال جایگاهی مناسبی در جدول رده بندی است و این جایگاه با حمایت هواداران به دست خواهد آمد. یکی از مهره های کارساز تیم آلومینیوم المهدی در بازی مقابل با نفت تهران گفت:روندپیشرفت تیم آلومینیوم بسیار خوب است وبا کادر فنی خوبی که داریم این روند روز به روز بهتر هم می شود.

مسوول ریکاوری تیم فوتبال آلومینیوم المهدی قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان می گوید:به دنبال فراهم کردن شرایطی برای رساندن  بازیکنان به شرایط آرمانی پس ازدیدار با نفت تهران هستیم.فراز اجاقی گفت: به خاطر شرایط آب وهوایی بندرعباس کار درمانی و ریکاوری باتوجه به این گفته ها سخت تر شده و وظیفه بنده و بهزاد محمدقاسم به مراتب دشوارتر شده است.وی با بیان اینکه دیدار با نفت تهران بسیار  فیزیکی دنبال شد و این موضوع به بازیکنان فشار مضاعفی واردکرده است تصریح کرد:با ارایه درمان های ویژه سعی در رساندن بازیکنان به شرایط آرمانی داریم.

اجاقی باتشکر از جباری زاده ومیثاقیان به واسطه فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه بازیکنان وکادر فنی اضافه کرد:امیدوارم در انجام وظایف خودتمام تلاش خود رابه کار بسته وموفق باشم تاهرچه مطلوب تر بازیکنان آلومینیوم المهدی را برای انجام یک بازی دلپذیر مهیا سازیم. محمود تیغ نورد سرگروه تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان درباره بازی با فولاد خوزستان می گوید: دربازی بانفت تهران به حق واقعی خود نرسیدیم اما مطمئن باشید دربازی با فولادخوزستان سه امتیاز این دیدار را خواهیم گرفت تا پاسخ برخی ازانتقادات نادرست را داده باشیم.وی گفت: در برابر نفت تهران حداقل دوموفقیت صددرصد گل داشتیم وبهره لازم را ازاین دوموفقیت نبردیم اما تمام تلاش من وسایربازیکنان تیم این خواهد بودکه موفقیت ها به دست آمده مقابل فولاد خوزستان را به راحتی ازدست ندهیم. وی اظهارداشت:فولاد خوزستان یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل نخست مقابل ما خواهد داشت زیرا آلومینیوم دراین مسابقه تنها به سه امتیاز بازی فکر می کند.سرگروه تیم طلایی پوش هرمزگان اولین شرط پیروزی دراین بازی راحمایت هواداران هرمزگان دانست وگفت: هواداران بسیار خوبی داریم  ومطمئن هستم دربازی امشب مقابل فولاد خوزستان ما را تنها نخواهندگذاشت.

حسین جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان درباره بازی مقابل فولاد خوزستان به صبح ساحل گفت: فولاد خوزستان همواره از تیم های پرمهره وخوب درلیگ برتر به حساب می آید و در لیگ دوازدهم باتغییراتی که درکادر فنی داشته است می خواهد از مدعیان این لیگ باشد. وی گفت: آلومینیوم المهدی با وجود این که اولین فصل است که درلیگ برتر به میدان می رود بازی های خوبی به نمایش گذاشته است و اگر بدشانسی ازاین تیم دور شود نتایج بهتری به دست خواهد آورد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی گفت:  از سه بازی قبل دو تساوی ویک شکست درکارنامه داریم و می خواهیم درچهارمین دیدار سه امتیاز به دست آورد  تا دل هواداران خودرا شادکنیم.

جباری زاده اظهارداشت: کادر فنی وبازیکنان باشگاه آلومینیوم تمام تلاش خودرا خواهندکردتا دراولین دوره حضور نماینده هرمزگان درلیگ برتر نماینده آبرومند برای این استان باشند.

درادامه هفته دوم  امشب دوشنبه سایپا با داماش گیلان بازی خواهدکرد. صنعت نفت آبادان میزبان نفت تهران است.

ملوان بندرانزلی درخانه با تیم صدرنشین فجر سپاسی کاری به مراتب سختی دارد.پیکان با گهر زاگرس دیدا رمی کند.گهرزاگرس که خود را برنده بازی مقابل تیم  پرسپولیس تهران می داند و اعتقاد دارد ناداوری باعث شده است که آن ها به حق خود نرسند دراین بازی تنها به دنبال  شکست دادن حریف خود هستند.

راه آهن با علی دایی در دوازدهمین دوره لیگ برتر تنها یک برد در کارنامه  دارد.تیم علی دایی که تاکنون باخت به چشم ندیده است در بازی هفته چهارم مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان می روند ودر اندیشه پیروزی مقابل تراکتورسازان هستند.ذوب آهن اصفهان که با رسول کربکندی در قعر جدول تاپایان هفته سوم قرار دارد در هفته چهارم با همشهری خودشان سپاهان اصفهان بازی دارند

.سپاهان برای ازدست ندادن جایگاه سومی و ذوب آهن برای فراز از قعرنشینی چاره ای ندارندکه سه امتیاز این بازی دربی را به دست بیاورند. مس کرمان که از سه بازی قبل خود سه شکست درکارنامه دارد برای دشت اولین پیروزی دربازی خانگی مقابل استقلال تهران کار سختی دارد. امیرقلعه نوعی که سابقه هدایت تیم کرمانی را درکارنامه دارد خوب می داندکه تیمش رامقابل حریف  کرمانی چگونه  به میدان بفرستد تاسه امتیاز لازم را بگیرد.از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران  تورج حق وردی به عنوان قاضی میدان انتخاب شده است که  محمدرضا امینی از فارس وایلدورم از تهران اورا در امر قضاوت بازی تیم های  آلومینیوم المهدی هرمزگان و فولاد خوزستان کمک خواهند کرد. داور چهارم این بازی غلامرضا جباری از تهران است.نوذر رودنیل نماینده سازمان لیگ وحسین خوشخوان ناظر داوری این مسابقه می باشد. عزیز محمدی ،بهروان و سهیل مهدی هم از سازمان لیگ آزادگان مهمانان ویژه این مسابقه هستند.

دیدگاه ها (0)
img