رژیم صهیونیستی به نقض آتش بس و تخریب منازل در جنوب لبنان ادامه می دهد.
به گزارش صبح ساحل، رژیم صهیونیستی به نقض آتش بس و تخریب منازل در جنوب لبنان ادامه می دهد. اشغالگران در حال تخریب های گسترده هستند.
در همین حال منابع خبری اعلام کردند که ارتش اشغالگر برخی منازل را در شهرک حولا در جنوب لبنان منفجر کرده است.
دقایقی قبل نیز منازل در شهرک های شمع و طیرحرفا در جنوب لبنان از سوی اشغالگران منفجر شده بود.
این درحالی است که روز گذشته خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان اشغالگر در حال منفجر کردن منازل در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان هستند. رژیم صهیونیستی در سایه ادامه نقض آتش بس لبنان، چندین خانه در شهر بنت جبیل واقع در جنوب این کشور را منفجر کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید