06

تیر

1405


اقتصادی

02 اردیبهشت 1405 12:04 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رویترز گزارش داد، ذخایر نفتی الفجیره امارات به هفت میلیون بشکه کاهش پیدا کرده است.

در این گزارش آمده است، این میزان، پایین ترین حد طی ۹ سال گذشته به شمار می رود.

لازم به ذکر است الفجیره به دلیل آن که محلی برای استقرار دشمن آمریکایی در جنگ با ایران به شمار می رفت هدف حملات موفقیت آمیز قرار گرفته بود. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به الفجیره در این جنگ هدف قرار گرفت.

دیدگاه ها (0)
img
img

معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است

حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان

شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزب‌الله از خاک لبنان عقب‌نشینی می‌کنیم

آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و ده‌ها هزار مفقود

فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد

پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته می‌شود

بورس هفته را سبز آغاز کرد

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است